Լուծումներ / Solution 6: MSI Index
Հաճախորդների լավագույն փորձառությունն ապահովելու համար
Հաճախորդների սպասարկման ստանդարտների ներդրումը և միատեսակ կիրառումը կարևոր ձեռքբերում է բիզնեսի համար՝ հաճախորդների փորձառությունը գերազանցության հասցնելու տեսանկյունից։
Հաճախորդների սպասարկման ստանդարտների կիրառելիության աստիճանը հնարավոր է չափել Գաղտնի գնորդ ինդեքս (MSI) հետազոտության միջոցով։
MSI-ը մարքեթինգային հետազոտության տեսակը, որն իրականացվաում է քանակական և որակական մեթոդների միքսի կիրառմամբ։
Ինչու՞ իրականացնել տվյալ հետազոտությունը
Հաճախորդների սպասարկման ստանդարտների կիրառման աստիճանը և մոտեցումները գնահատելու ամենաարդյունավետ մեթոդը MSI-ն է։ Հաճախորդների փորձառության ցանկալի մակարդակին հասնելու նպատակով արդյունավետ է MSI հետազոտությունը իրականացնել մշտապես՝ առանց դադարների։
Ինչպե՞ս է նպաստում Ձեր բիզնեսի աճին
-
Գնահատելով ձեր անձնակազմի կատարողականը։
-
Բացահայտելով որակավորման անհրաժեշտ մակարդակի բացատը։
-
Գնահատելով Cross/ Up-selling-ի հմտությունները անձնակազմի շրջանում։
-
Գնահատելով իրականացվող արշավների խրախուսման արդյունավետությունը։
-
Հետադարձ կապի տրամադրման և ստացման մոտեցումների հղկմամբ։
-
Չափելով պրոդուկտների և ծառայությունների վերաբերյալ տրամադրվող տեղեկատվության արդյունավետությունը։
-
Գնահատելով գործառնական գործընթացների արդյունավետությունը։
-
Կանոնակարգելով հաճախորդների հնարավոր առարկությունները կառավարելու մոտեցումները։
Սկսե՛ք Ձեր ուղղին մեզ հետ
IMR-ում մեր կողմից իրականացվող MSI հետազոտությունները հիմնված են բազմակողմանի և հիմնավոր գնահատականների վրա։ Դա նպաստում է մեր գործընկերների՝ հաճախորդների փորձի (CX) բարելավմանը ուղղված տվյալահեն որոշումների կայացման գործընթացին։