top of page
WEB-02.png

Mystery Shopping Index

Լուծումներ / Solution 6: MSI Index

Հաճախորդների լավագույն փորձառությունն ապահովելու համար

Հաճախորդների սպասարկման ստանդարտների ներդրումը և միատեսակ կիրառումը կարևոր ձեռքբերում է բիզնեսի համար՝ հաճախորդների փորձառությունը գերազանցության հասցնելու տեսանկյունից։ 

Հաճախորդների սպասարկման ստանդարտների կիրառելիության աստիճանը հնարավոր է չափել Գաղտնի գնորդ ինդեքս (MSI) հետազոտության միջոցով։

MSI-ը մարքեթինգային հետազոտության տեսակը, որն իրականացվաում է քանակական և որակական մեթոդների միքսի կիրառմամբ։

Ինչու՞ իրականացնել տվյալ հետազոտությունը

Հաճախորդների սպասարկման ստանդարտների կիրառման աստիճանը և մոտեցումները գնահատելու ամենաարդյունավետ մեթոդը MSI-ն է։ Հաճախորդների փորձառության ցանկալի մակարդակին հասնելու նպատակով արդյունավետ է MSI հետազոտությունը իրականացնել մշտապես՝ առանց դադարների։

Ինչպե՞ս է նպաստում Ձեր բիզնեսի աճին

  • Գնահատելով ձեր անձնակազմի կատարողականը։

  • Բացահայտելով որակավորման անհրաժեշտ մակարդակի բացատը։

  • Գնահատելով Cross/ Up-selling-ի հմտությունները անձնակազմի շրջանում։

  • Գնահատելով իրականացվող արշավների խրախուսման արդյունավետությունը։

  • Հետադարձ կապի տրամադրման և ստացման մոտեցումների հղկմամբ։

  • Չափելով պրոդուկտների և ծառայությունների վերաբերյալ տրամադրվող տեղեկատվության արդյունավետությունը։

  • Գնահատելով գործառնական գործընթացների արդյունավետությունը։

  • Կանոնակարգելով հաճախորդների հնարավոր առարկությունները կառավարելու մոտեցումները։

Սկսե՛ք Ձեր ուղղին մեզ հետ

IMR-ում մեր կողմից իրականացվող MSI հետազոտությունները հիմնված են բազմակողմանի և հիմնավոր գնահատականների վրա։ Դա նպաստում է մեր գործընկերների՝ հաճախորդների փորձի (CX) բարելավմանը ուղղված տվյալահեն որոշումների կայացման գործընթացին։

Դիմե՛ք հիմա

bottom of page