top of page

Հաճախորդների բավարարվածության ինդեքս

Հաճախորդների բավարարվածությունը (CSI) դինամիկ հետազոտելը հաջողակ բիզնեսի կարևորագույն գործառույթներից է։ Ուսումնասիրելով ինդեքսի վրա ազդող գործոնները՝ բիզնեսի զարգացման ռազմավարությունը հարստանում է հաճախորդամետ գործողություններով։ 

Ինչու՞ իրականացնել տվյալ հետազոտությունը

CSI հետազոտությունը իրականացվում է հաճախորդակենտրոն ռազմավարություն ունեցող բիզնեսների կողմից։ Հետազոտության արդյունքները թույլ են տալիս հստակեցնել բիզնեսի զարգացման թիրախները և ընդգծել առաջնահերթությունները։ 

Ինչպե՞ս է նպաստում Ձեր բիզնեսի աճին

  • Գնահատելով Ձեր հաճախորդների ակնկալիքները։

  • Չափելով Ձեր կատարած ջանքերի արդյունավետությունը՝ ուղղված ակնկալիքների բավարարմանը։

  • Հնարավորություն տալով տարանջատելու առաջնահերթությունները։

  • Սեգմենտավորելով պահանջմունքները։

  • Վերլուծելով հաղորդակցման ուղիների և շփման կետերից ունեցած ակնկալիքներն ու բավարարվածությունը։

  • Վերհանելով դժգոհության պատճառները և լոյալության վրա բացասական ազդեցություն ունեցող կետերը։

  • Նպաստելով հաճախորդների առավել դրական փորձառությանը (CX) և NPS-ի (խորհուրդ տալու զուտ ինդեքսի) բարելավմանը։

Սկսե՛ք Ձեր ուղղին մեզ հետ

Սկսեք դինամիկ CSI հետազոտություններ իրականացնելը այսօր՝ հաճախորդակենտրոն ռազմավարության կազմելու համար։ 

IMR-ում մենք կիրառում ենք Ձեր հաճախորդներին լիովին հասկանալու համար կիրառվող բոլոր մեթոդները։

Դիմե՛ք հիմա

bottom of page