Լուծումներ / CSI Research
Հաճախորդների բավարարվածության ինդեքս
Հաճախորդների բավարարվածությունը (CSI) դինամիկ հետազոտելը հաջողակ բիզնեսի կարևորագույն գործառույթներից է։ Ուսումնասիրելով ինդեքսի վրա ազդող գործոնները՝ բիզնեսի զարգացման ռազմավարությունը հարստանում է հաճախորդամետ գործողություններով։
Ինչու՞ իրականացնել տվյալ հետազոտությունը
CSI հետազոտությունը իրականացվում է հաճախորդակենտրոն ռազմավարություն ունեցող բիզնեսների կողմից։ Հետազոտության արդյունքները թույլ են տալիս հստակեցնել բիզնեսի զարգացման թիրախները և ընդգծել առաջնահերթությունները։
Ինչպե՞ս է նպաստում Ձեր բիզնեսի աճին
-
Գնահատելով Ձեր հաճախորդների ակնկալիքները։
-
Չափելով Ձեր կատարած ջանքերի արդյունավետությունը՝ ուղղված ակնկալիքների բավարարմանը։
-
Հնարավորություն տալով տարանջատելու առաջնահերթությունները։
-
Սեգմենտավորելով պահանջմունքները։
-
Վերլուծելով հաղորդակցման ուղիների և շփման կետերից ունեցած ակնկալիքներն ու բավարարվածությունը։
-
Վերհանելով դժգոհության պատճառները և լոյալության վրա բացասական ազդեցություն ունեցող կետերը։
-
Նպաստելով հաճախորդների առավել դրական փորձառությանը (CX) և NPS-ի (խորհուրդ տալու զուտ ինդեքսի) բարելավմանը։
Սկսե՛ք Ձեր ուղղին մեզ հետ
Սկսեք դինամիկ CSI հետազոտություններ իրականացնելը այսօր՝ հաճախորդակենտրոն ռազմավարության կազմելու համար։
IMR-ում մենք կիրառում ենք Ձեր հաճախորդներին լիովին հասկանալու համար կիրառվող բոլոր մեթոդները։