top of page

Լուծումներ / Solution 2: BHI Research

Ապրանքանիշի կենսունակության գնահատում 

BHI հետազոտությունը ապրանքանիշի կենսունակությունը գնահատելու արդյունավետ միջոց է։ Այն կիրառվում է ապրանքանիշի մարքեթինգային առանցքային կատարողականի չափորոշիչները (KPIs) գնահատելու միջոցով։ Մարքեթինգային կատարողականի չափորոշիչներն են՝

  • ճանաչելիություն

  • փորձարկումը

  • կանոնավոր օգտագործումը

  • բավարարվածությունը և ինդեքսի վրա ազդող գործոնները

  • գնի ընկալումը

  • հաղորդակցումը

  • տեղեկատվության ստացման աղբյուները

Հետազոտության արդյունքում պատվիրատուն ստանում է ապրանքանիշի իմիջի քարտեզագրում մրցակիցների համեմատ։

Ինչու՞ իրականացնել տվյալ հետազոտությունը

BHI հետազոտությունը օգնում է բիզնեսին ճիշտ դիրքավորվել շուկայում՝ ընդգծելով մրցակցային առավելությունները։ Հետազոտության մեթոդաբանությունը հնարավորություն է տալիս վստահելի արդյունքներ ստանալ մարքեթինգային ռազմավարությունը մշակելու և զարգացման դինամիկային հետևելու համար։ 

Ինչպե՞ս է նպաստում Ձեր բիզնեսի աճին

  • Չափելով, թե որքան լավ է Ձեր թիրախային լսարանը ճանաչում ձեր ապրանքանիշը:

  • Գնահատելով Ձեր մարքեթինգային գործողությունների հասանելիությունն ու արդյունավետությունը:

  • Վերհանելով հաճախորդների ընկալումները և տրամադրությունները Ձեր ապրանքանիշի նկատմամբ:

  • Վերլուծելով մրցակցային առավելությունները ըստ մարքեթինգային KPI-ների։

  • Հավաքագրելով և վերլուծելով ապրանքանիշերի հետ հաղորդակցման ուղիներից ունեցած ակնկալիքներն ու վարքագիծը։

  • Շուկայի թրենդերի վերաբերյալ պարբերական տեղեկացվածությամբ։

Սկսե՛ք Ձեր ուղղին մեզ հետ

Սկսեք Ձեր ապրանքանիշի իմիջի հղկման ուղին այսօր մեզ հետ։ 

IMR-ում մենք սիրում ենք մեր աշխատանքը և խնամքով ենք վերաբերում մեր գործընկերոջ բիզնես իմիջի աճին։

Դիմե՛ք հիմա

bottom of page